KESÄINEN PIHAKUNTOPIIRI

Toista liikkeitä 10 – 12 kertaa oman kunnon mukaan ja tee 1 – 3 kierrosta, pitäen parin minuutin tauon kierrosten välillä. Alku- ja loppuverryttelyksi sopii mainiosti vaikka pieni kävelylenkki ja venyttelyt.

Kyykky

Kyykky: Peruskyykky; suuntaa polvet ja varpaat eteenpäin ja kyykisty.

Askellus

Askellus: Askella portaita ylös-alas

Peffa ylös penkistä

Peffa ylös penkistä: Nouse penkistä ylös ilman käsien apua, nouse suoraksi ylös seisomaan ja takaisin penkkiin

Ojentajat

Ojentajat: Istahda kannon tai kiven päälle, laita polvet koukkuun ja aseta kädet vartalon vierelle. Nosta vartalo käsien varaan ja koukista & ojenna kyynärpäitä.

Vatsa

Vatsa: Ota kevyt käsituki penkistä/kivestä, nosta molemmat jalat ilmaan ja ”pyöräile”.

Selkä

Selkä: Noja penkkiin tai kiveen ja nosta vastakkainen käsi ja jalka ilmaan. Vaihda toisin päin.

Nautitaan kesästä!

Liikunnallisin terveisin ESLi:n väki